Klantenservice

Bekijk hier de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Laat het ons weten via het contactformulier, bel ons of kom langs bij ons Experience Center in Geldrop.

Bekijk hier de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Laat het ons weten via het contactformulier, bel ons of kom langs bij ons Experience Center in Geldrop.

Meest gestelde vragen

Loader image

Brover Bedrijfswageninrichting / Experience Center (Bezoekadres)
Spaarpot 13
5667 KV Geldrop
Telefoon: +31 (0)40 3400 300
E-mail: info@brover.nl

Brover Productie
Spaarpot 10
5667 KX Geldrop
Telefoon: +31 (0)40 3400 300
E-mail: info@brover.nl

Brover Montage
Collseweg 26
5674 TR Nuenen
Telefoon: +31 (0)40 3400 300
E-mail: info@brover.nl

Maandag t/m vrijdag van 08.00 – 16.45 uur

Aangepaste openingstijden 2021:
Vrijdag 1 januari (Nieuwjaarsdag): Gesloten
Maandag 5 april (tweede Paasdag): Gesloten
Dinsdag 27 april (Koningsdag): Gesloten
Donderdag 13 mei (Hemelvaart): Gesloten
Maandag 24 mei (tweede Pinksterdag): Gesloten
Maandag 9 augustus: Gesloten
Dinsdag 10 augustus: Gesloten
Woensdag 11 augustus: Gesloten
Donderdag 12 augustus: Gesloten
Vrijdag 13 augustus: Gesloten

Onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Dat betekent dat wij binnen 3 werkdagen kunnen leveren. Ook is het mogelijk je bestelling op afspraak af te halen op ons adres in Geldrop. Mocht het onverhoopt niet mogelijk zijn om aan deze levertijd te voldoen, dan informeren wij je hierover.

Voor een inrichting op maat gelden afwijkende levertijden. Deze bepalen wij in overleg met jou.

Hoe werkt bestellen?

  1. Ga naar het artikel op de webshop en selecteer de juiste uitvoering (indien van toepassing);
  2. Plaats het product in de winkelmand (klik op de groene knop "In winkelmand");
  3. Je kunt nu verder winkelen indien je meer producten wilt bestellen, of klik op “Winkelmand bekijken” om de bestelling af te ronden;
  4. Controleer de producten, pas eventueel de aantallen aan en klik op “Doorgaan naar afrekenen” om de bestelling af te ronden;
  5. Vul alle benodigde gegevens in en klik op “Bestelling plaatsen”;
  6. Je wordt doorgelinkt naar het afrekensysteem.

Je kunt eenvoudig en veilig bij ons betalen via iDEAL.

iDEAL

iDEAL is verreweg de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je maakt eenvoudig het verschuldigde bedrag over via jouw eigen vertrouwde bankomgeving. Alle grotere Nederlandse banken zijn aangesloten bij iDEAL. Voor een betaling met iDEAL betaal je geen extra kosten.

Je hebt tot 30 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling het recht de bestelling te annuleren. Je dient dit schriftelijk kenbaar te maken en deze te versturen of te e-mailen naar:

Brover Bedrijfswageninrichting B.V.
Spaarpot 13
5667 KV Geldrop
info@brover.nl

Het recht tot annulering geldt niet in geval van:

  • speciaal voor jou bestelde of samengestelde producten.
  • producten waarvan Brover Bedrijfswageninrichting B.V. uitdrukkelijk stelt dat het recht niet geldt.

Je kunt een product slechts na voorafgaande schriftelijke toestemming aan ons retourneren. Na akkoord stemmen wij de retourprocedure met jou af. Je dient een product in de originele verpakking compleet, onbeschadigd en ongebruikt terug te sturen. Voeg de bijbehorende documentatie en een kopie van de factuur bij. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Je draagt zelf het risico op beschadiging of verlies tijdens transport. Verpak het product daarom goed. Wil je het product persoonlijk afleveren op het bezoekadres van Brover Bedrijfswageninrichting B.V.? Dan verzoeken wij je vriendelijk hiervoor eerst een afspraak te maken.

Is er sprake van schade aan een product neem dan altijd eerst contact op met ons via info@brover.nl. Wij zullen je dan laten weten wat de werkwijze is voor het eventueel retourneren en/of repareren van jouw product.

Brover Bedrijfswageninrichting B.V. behoudt het recht om te kiezen voor vervanging of reparatie. Reparatie of vervanging van het product verlengt of vervangt de originele garantietermijn niet.

Defecten veroorzaakt door invloeden van buitenaf vallen niet onder de garantie. Denk bijvoorbeeld aan vallen, stoten, schade door beknelling, waterschade, ondeskundig of afwijkend gebruik, enzovoort. Schade ontstaan door eigen reparaties of herstelpogingen vallen niet onder de garantie.

Voor reparaties die niet onder de garantie vallen of na de garantieperiode worden uitgevoerd worden verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kunnen we je helpen?

Bezoekadres






Bezoekadres